• Forside
  • |
  • Blog
  • |
  • Forbrugerombudsmandens erfaringer med den nye markedsføringslov

10. november 2013

Forbrugerombudsmandens erfaringer med den nye markedsføringslov

Forbrugerombudsmanden har for nylig skrevet en artikel til “Juristen” (nr. 7 2007) om erfaringerne med den nye markedsføringslov, der trådte i kraft i 2006. I artiklen kommer Forbrugerombudsmanden bl.a. ind på de nye bestemmelser om salgsfremmende foranstaltninger, skjult reklame og prisoplysninger, ligesom der ses nærmere på betydningen af det nye direktiv om urimelig handelspraksis, som trådte i kraft 1. december 2007.

Artiklen ligger frit tilgængelig på DJØF’s hjemmeside.

Læs artiklen “Erfaringer med den nye markedsføringslov” på DJØF’s hjemmeside.

Læs forarbejderne til de seneste ændringer i markedsføringsloven her på hjemmesiden.

Relaterede indlæg

I dag træder den nye markedsføringslov i kraft

I dag træder den nye markedsføringslov i kraft

Mulighederne for telefonsalg udvides

Mulighederne for telefonsalg udvides

Fagforeningsaktiviteter ikke omfattet af markedsføringsloven

Fagforeningsaktiviteter ikke omfattet af markedsføringsloven

Fradrag for brug ved ophævelse af køb

Fradrag for brug ved ophævelse af køb
{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}